Det sista är snart slut

Om exakt två månader har jag precis satt mina fötter i Skottland. Antagligen kommer jag vara blöt eftersom det är ett regnigt land, men jag kommer vara glad! Har längtat ganska länge nu.

Men innan dess har man fortfarande lite viktiga saker att ta itu med. Framför allt skolarbeten. Just nu är det svenska nationella, den muntliga delen som oroar mig mest eftersom jag inte har kommit på ett ämne än, men det får helt enkelt lösa sig. Det brukar det göra. Sedan är det väl slutprov i fysik på måndag. Det kommer lösa sig också. ska plugga igenom alla mina gamla prov innan dess.

Mer och mer börjar man inse att med svenska och fysik ur vägen så kommer allt att bli bara lättare och lättare och det känns som att man står i slutet av uppförsbacken och kommer snart kunna börja gå nedåt igen.

Saknas bara lite varmare väder också, så är verkligen allt på topp!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hum, jag kan no inte hålla med dig i att det blir värre. Med tanke på att mamman senast idag sa, tack för allt stöd och omtanke från alla okända. Det värmer verkligen. Och det är inte konstigt att det blir så stort när det är såppas ovanligt. Hon har berört många människor och alla vill uttrycka sig på sitt sätt.

Btw, skönt att bli av med några kurser!

2008-04-15 @ 22:12:16
Postat av: Ida

Du har en skön inställning. Måste kännas skönt att se slutet på allt pluggande nu. Lycka till // Ida

2008-04-16 @ 16:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback