Fy prov! Fy!

Slutprovet imorn. Känns inge vidare faktiskt. Inser att det är en hel del saker som man har glömt bort under det senaste 1½ året.... Men det får lösa sig! som jag ser det så är det här provet det sista riktiga jobbiga som är kvar. resten går nog mer smärtfritt tror jag. Kommer ju i varje fall vara skönt att ha det gjort.

Var på hajk med kåren igår. Vandringshajk till Svarttjärn, sandsjöbacka. Tycker att de små klarade det riktigt bra! Blev lyckat. Föräldrarna, aka "pensionärerna" byggde en grymt kul gunga. Inte den bästa hittils, men ändå bra. själv var jag inte ledsen för att jag packade med min hängmatta!

Lite surt att man var tvungen att gå hem sent på kvällen för att kunna plugga idag.. Men det är ganska fridfullt att gå i skogen nattetid. Lugnt och tyst liksom. var tvungen att gå runt 23:30, för det var 3-4 km hem och det kändes som att man gärna ville få sova om man ändå skulle plugga. Annars hade man gärna stannat kvar och fikat med ledarna... Synd att provet skulle vara just nu!

Tillägg: Nu, dagen efter provet känns allt väldigt fint! Den här veckan har man verkligen inte något att oroa sig för. eller jo, visst har man 5 h nationellt i svenska imorn, men det är inget som man kan förbereda sig på förutom att läsa häftet, men dte har man ju redan gjort, så det är lugnt. Den här veckan får därför tillägnas intervjun på lördag. Får hoppas att det går bra helt enkelt. jag tror att det går fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback