Projektrapport och brevet som kan innebära en bra början

Nu har jag skrivit klart min projektrapport. efter lite komprimering hamnade jag på sammanlagt 30 sidor. dock kan några extra sidor tillkomma. Nu får det helt enkelt bära eller brista. Finns inte så mycket jag kan göra för att förbättre någonting längre. Tittade just igenom min loggbok och kom fram till att jag har lagt sammanlagt ett helt dygn på bara rapporten.

Ska bli helt underbart att ha det inlämnat och överstökat imorn!

Fick ett kul brev idag! Har blivit inkallad till intervju ang. volontärarbetet. det är i sthlm den 25:e så nu gäller det att börja förbereda sig ordentligt! Måste se till att vara 100% den här gången.

Kommentarer
Postat av: Helen

30 sidor!? Hur lyckades du med så mycket? När jag skrev min projekterbetsrapport fick jag ihop kanske två sidor tror jag. Fast min mentor krävde inte mer och jag hade ju inte ett lika komplicerat projektarbete :P

Lycka till med intervjun sen!

Postat av: Tove

Ååå, vad roligt med intervjun Rickardo! Hoppas hoppas det går bra nu!!! Skulle vara så roligt för dig! Kramisar

2008-04-09 @ 15:06:14
URL: http://totto.blogg.se
Postat av: Ida

¡Entonces tenemos que hablar español toda la hora a la entrevista así que usted es realmente bueno en ése! Pero si usted es afortunado usted sabe hablar sueco en esta entrevista... Stockholm den 25:e ska blir riktigt kul, jobbigt bara att tåget är så dyrt. //Ida

2008-04-09 @ 17:25:41
Postat av: Tove

Haha, jo det får du gärna göra.. Vet du vad det läskiga är? Det finns en sida där man skriver in sitt person nummer och får ett "personligt" horospop, idag stod det såhär på mig "Undvik just nu nära kontakter med andra människor. Du tycks vara i farozonen att smittas av någonting. " jo tack...

2008-04-09 @ 22:07:05
URL: http://totto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback