Stockholm

Om två veckor är det huvudstaden som gäller. Intervju ang. volontärarbetet. Hoppas verkligen att det går nu! Åker upp på fredagen och spenderar dagen med lite polare. På lördag är det intervju som gäller. Hoppas på att få se lite mer av sthlm den dagen också eftersom jag bara har varit där en gång tidigare.

På söndag åker jag hem eftersom det inte finns några bra förbindelser på lördagskvällen. Det gör mig dock inte så mycket. Alltid kul att få mer tid borta.

Det kommer bli kul! var längesen man fick åka bort på något nu

Kommentarer
Postat av: Ida

Fler än jag som skriver inlägg på natten... Håller tummarna för dig att intervjun ska gå bra. Btw du har en poäng med önskan-önskningar fast jag vill se det som önskning-önskningar, önskan - ???. God natt

2008-04-12 @ 01:20:22
Postat av: Tove

Jag blir riktigt sugen på att dra iväg någon stans jag med när jag läser ditt inlägg. Dock är det helt omöjligt som det ser ut nu med helgplaneringen framöver. Men ska till sthlm i början av juni=) Så det är alltid något att se fram imot!

Postat av: Tove

Jo, det är nog en del framöver. Detta var nog min sista lediga helg på ja, fram tills sommarlovet. Men, det gör inte så mycket faktiskt. Är ganska roliga saker som händer! Mestadels iaf!

2008-04-13 @ 20:03:22
Postat av: Tove

Jo, det är nog en del framöver. Detta var nog min sista lediga helg på ja, fram tills sommarlovet. Men, det gör inte så mycket faktiskt. Är ganska roliga saker som händer! Mestadels iaf!

2008-04-13 @ 20:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback