Stockholm

Nu gäller det. Nu har jag varit där. Nu väntar jag bara på ett telefonsamtal med antingen ett Ja eller ett Nej. Det känns lite jobbigt nästan.

Som ni nu då säkert förstår har jag varit uppe i sthlm och varit på intervjun för Volontärande i Ecuador. Det var riktigt kul! Många trevliga människor på plats och det kändes väl inte som att det gick allt för kasst (men inte allt för bra heller, men går det ens att känna så??) . Alla andra verkade tycka precis som jag på den punkten, så det känns nästan segt. Men ärligt talat: Alla i den gruppen förtjänar att åka.. Det fanns verkligen ingen som man tyckte hade hamnat fel.

När man ändå varit i sthlm har man även passat på att få träffa lite kul folk som man känner där uppe som man aldrig träffat annars. Lite folk i det centrala sthlm, någon i Norrtälje, en tmmes bussfärd uppåt och så en trevlig filur ifrån Herrljunga. Väldigt kul att se någon man kände hemifrån på ett sånt ställe, helt klart!

Har varit en positiv upplevelse och jag hoppas verkligen inte att det hela tar slut med ett Nej, meeen.. Löser sig gör det alltid. Jag gillar den tanken.

I övermorrn försvinner jag till Kroatien i en vecka. Så istället för att ni har något kul att läsa här får ni väl pilla er mellan tårna eller äta smör direkt ur paketet eller något annat kul.

Ha det fint!
Vote for Pedro!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sthlm var ett trevligt ställe. Ja nu är det bara det jobbiga med väntan kvar. Men det går nog bra ska du se. Ha det skönt i Kroatien // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback