Varför? VARFÖR!?

Det här inlägget är dedikerat åt mitt projekt och fula ord.

Jag fattar inte! Kan det inte få gå bra någon "#¤%&/! gång!? Jag tror att jag håller på att bryta ihop fullständigt! I en hel vecka har jag arbetat ungefär 5 timmar varje dag under min fritid för att få igång en liten jävla del av den förbannade kretsen och ändå vill det aldrig fungera. Det ska inte kunna vara fel!! Har testat alla komponenter och allt funkar. sen sätter man ihop allt utan NAND-grinden och allt funkar.. Men så fort den lilla NAND jäkeln åker på så fungerar ingenting längre... Och det som irriterar mig mest är att hela skiten funkade när jag hade det på den vanliga testplattan, men när det hamnade på lödbrickan så sket det sig...

Jag tror jag bryter ihop helt snart asså! Varför måste allt jävlas med mig!? Det här borde inte ens vara ett problem. Det borde ha varit klart för en vecka sen så att jag hade kunnat börja med programeringen. Det finns inte ens en chans att jag blir klar i tid nu. Vanligtvis brukar jag tänka att det löser sig, men efter upp emot 30 timmas onödigt arbete på en liten detalj som måste klaras av innan jag kan fortsätta med något annat ,börjar jag tvivla starkt nu...

Jag pallar inte mer nu... om inte turen vänder snart så vet jag inte vad som händer med mig....

Damn U Murphy....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback