Bio någon?

Tjena Gôttfôlk!

Allt väl? Här kan man nog knappt klaga i alla fall! Alla jobbiga "måsten" verkar faktiskt vara borta! kan knappt förstå det själv! Saker och ting börjar äntligen flyta ihop igen.

Nu när man äntligen har riktig fritid så känner man ju att man vill hitta på saker. Jag själv råkar vara väldigt sugen just på att gå och se någon film på bio eller något i den stilen. Helst skulle man nog vilja se den nya Indiana Jöns (Så han heter i vår familj). Meningen med det här inlägget var väl mest egentligen för att få veta om det är någon annan som tänker i liknande banor? Alltså om det är någon annan som vill se den och kanske hänga på? Är ledig i stort sett hela tiden de närmsta dagarna känns det som!

[Edit]: tänkte avsluta med ett litet visdomsord som jag själv kom på idag.
Stek ALDRIG bacon utan tröja!

Ont som fanken gör det! Man dansar samtidigt som man steker

Kommentarer
Postat av: Tove

Nice att vara ledig. Har äntligen fått mitt efterlängtande sommarlov så nu blir det Danmark imån och Stockholm tis-sön!!! Ska bli skönt att komma bort lite ;)

Kramisar!

Postat av: Tove

Haha, japps nu e jag typ ledig! Jätte skönt så imån blir det danmark och sedan sthlm...

2008-06-02 @ 00:46:56
URL: http://lettuce.blogg.se
Postat av: Ida

Allt blir så mycket roligare när man vet att man inte har massa saker som man måste göra. Kan göra precis vad man vill hela tiden (nästan...)

haha, men dansa är väll alltid kul?

// Ida

2008-06-02 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback