Skottland och Studentbalen

Sådär, helgen avklarad. Nu har man varit både på förträffen för Explorer Belt och på studentbalen. Sjukt kul helg, men verkligen illa placerad! Började starkrt med EB förträffen. Mycket kul folk där asså. Väldigt många från CampX framför. en del som t.o.m. bodde i min by och grannbyn när man var där. trevlig överaskning. Känns som att EB kommer bli väldigt seriöst men väldigt kul! det bästa är att man lägger upp väldigt stor del av själva vandringen själv. Det finns inga utsatta små checkpoints utan själva rutten får man välja helt själv. Om ni någonsin ser en liten sverigeflagga på en bergstopp i skottland så vet ni att jag och Björn har varit där. vi måste skaffa kiltar också!

Asså, folk var helt sjuka där. Man skulle upp klockan 8 och folk gick upp kvart i åtta!! Läskigt. vi från K-red låg såklart kvar tills vi låg tio minuter efter schemat. 

Sen var det ju studentbalen då. Också grymt kul! Kändes verkligen som att stå mitt i en dressmannreklam eller nåt. Det slutade lite som ett utestäälle fast klassigt. Synd att allt i själva baren skulle vara så dyrt. Man var glad att man hade sin lilla kroatienflaska med sig. Jadu, vad ska man mer säga egentligen? ni får nog fråga mig istället. Jag och P kom tillbaka till EB-förträffen klockan fyrapå natten och eftersom folk var så knäppa och gick upp innan de var tvugna så fick vi 3½ underbara timmar sömn :P

Nu sitter man och tar hand om det absolut sista som ska göras. Projektet ska redovisas imorn och i övermorrn, så man jobbar lite med det, och så är det slutprov i MaE på fredag. sen har man litre annat gojs i skolväg som ska fixas till nästa vecka, men efter det är det sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Tove

Härligt med en så rolig helg =)
Jag är inte ett dugg förvånade att det var just nu som låg kvar så "länge" på morgonen ;)
Och Balen. Underbart!Ska in och kolla på Sandra och Carro innan deras bal idag faktiskt!

Postat av: Ida

Hur får man på bästa sätt reda på vad som hänt i Sverige när man varit borta? Jo man läser allas bloggar...

Vilken intensiv helg, låter som om den var riktigt kul. Lite avundsjuk, Jag vill också gå på bal nu. Lite orättvist att du får gå på bal före mig när du tar studenten efter mig... // Ida

2008-05-21 @ 23:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback